Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-02-01

Interaktyvi rinkodara knygų leidybai

Publikuota: leidyba

Keičiantis knygų leidybos rinkai senuosius rinkos dalyvius graužia abejonės - “Kas bus? Kaip elgtis? Kokia ateitis?”. Manau, kad bus blogai tiems, kurie sėdės ir apsimetinės, kad nieko nevyksta, o kiti puikiai prisitaikys ir gyvens toliau.

Radau neblogą prezentaciją apie tai, kaip reikia keistis, kaip leidyklos turi transformuoti savo veiklą. Smagiausia, kad ją parengė Razorfish, viena didžiausių pasaulyje interaktyvios reklamos agentūrų. Galima tikėtis, kad ir man pravers tai ko išmokau per pastaruosius aštuonerius metus:

Patiko (0)


Atgal į: Interaktyvi rinkodara knygų leidybai